Naše podmínky
Všeobecné obchodní podmínky a informace o zákaznících
Já. Já. Všeobecné obchodní podmínky
Oddíl 1 Základní ustanovení
(1) Na smlouvy, které s námi jako poskytovatele ( používáte následující podmínky, se vztahují na smlouvy, které s námi souhlasíte jako s poskytovatelem na internetových stránkách www.floristik24.cz. Není-li dohodnuto jinak, bude se proti tomu, že se proti zahrnutí vašich podmínek používáte, námi vzneseno.
(2) Spotřebitelem ve smyslu následujících ustanovení je fyzická osoba, která uzavírá právní transakci pro účely, kterou lze připsat ani jeho obchodní, ani jeho nezávislé profesní činnosti. Podnikatel je fyzická nebo právnická osoba nebo partnerství s způsobilostí k právním úkonům, který při uzavírání právní činnosti jedná při výkonu své nezávislé profesní nebo obchodní činnosti.
2 Přístupnost
(1) Podle oddílu 14 odst. 1 č. 2 ve spojení s léky. Příloha 3 č. 1 BFSG nás informuje o tom, jak naše webové stránky nebo naše služby v elektronickém obchodu splňují požadavky na přístupnost příslušného nařízení (BFSGV). Tyto informace jsou o odpovídajícímu samostatném tlačítka (např. "Prohlášení o přídavcích" nebo podobné označení) můžete zobrazit na našich webových stránkách a zahrnout zejména následující body:
- popis příslušných požadavků na přístupnost;
- obecný popis služby v přístupném formátu;
- popisy a vysvětlení potřebné k pochopení provádění služby;
- popis toho, jak služba splňuje příslušné požadavky na přístupnost.
c/o Ministerstvo práce, sociálních věcí, zdraví a rovnosti žen a mužů Sasko-Anhaltsko
PO Box 39 11 55
39135 Magdeburgová
Telefon: 0391 567-4530
E-mail: MLBF-ms.sachsen-anhalt.de
(4) Naše webové stránky nebo naše služby v elektronickém obchodu jsou bezbariérové, pokud je přístupné a použitelné pro osoby se zdravotním postižením obecně přijímaným způsobem, bez zvláštních obtíží a v zásadě bez jakékoli externí pomoci.
(5) (5) Mezi opatření pro implementaci požadavků na přístupnost patří například jasně rozpoznatelné velikosti písem a dostatečné barevné kontrasty, splavnost myší a klávesnicí, alternativní texty pro obrázky, titulky a zvukové popisy ve videích (pokud jsou videa integrována na webových stránkách), snadno čitelný a srozumitelný jazyk, kompatibilita se všemi běžnými čtečkami obrazovky (ledové pomůcky), přizpůsobitelné možnosti zobrazení pro různá zařízení (s, s, s atd.
Oddíl 3 Uzavření smlouvy
(1) Předmětem zakázky je prodej zboží .
(2) Již zveřejněním příslušného produktu na našich webových stránkách učiníme závaznou nabídku na uzavření smlouvy na systém online nákupních košíků za podmínek uvedených v popisu článku.
(3) Smlouva je uzavřena prostřednictvím online nákupního košíku takto:
Zboží určené k nákupu je uloženo v "nákupním vozíku". Pomocí odpovídajícího tlačítka v navigační liště můžete kdykoli vyvolat "nákupní koš" a provádět změny.
Po kliknutí na "Zkontrolu" nebo "Pokračovat v objednání" (nebo podobné označení) a předložení osobních údajů, jakož i platebních a přepravních podmínek vám konečně ukáže údaje o objednávce jako přehled objednávky.
Pokud jste okamžitý platební systém (např. PayPal (Express/Plus/Checkout), Amazon Pay, Ihned), budete buď přesměrováni na stránku přehledu objednávek v našem internetovém obchodě, nebo přeposílán na webové stránky poskytovatele okamžitého platebního systému.
Pokud dojde k přesměrování na příslušný systém okamžitého čísla, vezměte příslušný výběr nebo tam. Zadejte své údaje. Nakonec se zobrazí na webových stránkách poskytovatele okamžitého platebního systému nebo poté, co jste byli vráceni do našeho internetového obchodu, jsou údaje o objednávce zobrazeny jako přehled objednávky.
Před odesláním objednávky máte možnost znovu zkontrolovat podrobnosti v přehledu objednávky, změnit (také o funkci "zpět" internetového prohlížeče) nebo zrušit objednávku.
Oddíl 4 Zvláštní dohody o nabízených platebních metodách
(1) Kreditní kontrola
Pokud provedeme zálohové platby, např. při platbě na účet nebo inkaso, vaše údaje budou zaslány účelu kontroly kreditu za účelem matematicko-uspokojivého řízení do Pochází. Vyhrazujeme si právo odmítnout způsob platby na účet nebo inkaso v důsledku kontroly úvěru.
(2) Platba přes Klarna
Ve spolupráci s poskytovatelem platebních služeb Klanou Bank AB (publ) (Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Švédsko; „Klarna“) nabízíme následující platební možnosti. Platba bude provedena společnosti Klarna:
- Faktura (Pay Later): Klarnaové podmínky pro Německo lze nalézt na adrese https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/ements/e/en-de/invoice ; podmínky pro možnost obnovení platebních podmínek lze nalézt na https://cdn.klarna.com/1.Klarna factingové podmínky pro Rakousko lze nalézt na adrese https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/pertal/pertal/erments/en-at/invoice ; podmínky pro prodloužení možnosti platebního období lze nalézt na adrese https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/e-date-dex.
- Debetní (Zátku)
- Sofortüberweisung ("Pay Now")
Další informace o Klaněně a podmínkách užívání Klany pro Německo naleznete na místě https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/0/en'en/user a a https://www.klarna.com/en/.
Při nákupu inkasa prostřednictvím společnosti Novalnet AG, nabízené v Německu a Rakousku, je částka platby okamžitě splatná za platbu vyplněním vyplněním ze běžného účtu uvedeného v procesu objednávání u úvěrové instituce (časový účet), který je tam uveden. Tímto způsobem opravňujete společnost Novalnet AG k výběru plateb, které chcete zaplatit, abyste mohli platit nákupem inkasa na náklady běžného účtu. Pokud běžný účet nemá potřebné finanční prostředky, nemá banka, která by pojistila účet, žádnou povinnost splatit. Řešení dílů se v metodě inkasa neprovádějí.
Vstupem na běžný účet potvrzujete, že jste oprávněni debetovat prostřednictvím odpovídajícího běžného účtu. Poplatky za návratnost jsou spojeny s vysokými náklady a náklady pro nás a společnost Novalnet AG. V případě vrácení pohledávky (ve spisech pro nedostatek náhrady běžného účtu, z důvodu naklápěte běžného účtu nebo námitky majitele účtu nebo z důvodu nesprávně předané údaje o účtu) jste povinni uhradit poplatek za zpracování ve výši 7,50 EUR za vrácení pohledávky. Dostanete příležitost prokázat, že chargebacku vynaložila nižší nebo žádné náklady vůbec. Další pohledávky jsou vyhrazeny. Vzhledem k úsilí a nákladům na vrácení peněz a za účelem vyřízení poplatku za zpracování budete požádáni, abyste se proti inkasu v případě odvolání nebo odstoupení od kupní smlouvy, vrácení nebo reklamace nepožádali o nic nepod výpověď. V takovém případě bude platba po koordinaci s námi zvrácena převodem odpovídající částky nebo připsání.
(4) Nákup na účtu přes Novalnet
Při nákupu na účet je částka faktury splatná nejpozději v kalendářní den pro platbu našemu externímu partnerovi, společnosti Novalnet AG, nejpozději k kalendářnímu datu uvedenému na faktuře.
V tomto případě můžete mít efekt propouštění dluhů pouze pronajímatelnou společnost Novalnet AG.
Zůstáváme také zodpovědní za obecné dotazy zákazníků, např. za zboží, doručení, zásilky, vrácení, stížnosti, prohlášení o zrušení nebo úvěrové poznámky při nákupu na účet prostřednictvím společnosti Novalnet AG. Tento způsob platby je dostupný pouze zákazníkovi z Německa. Společnost Novalnet AG kontroluje a vyhodnocuje vaše informace a udržuje výměnu údajů s jinými společnostmi a úvěrovými agenturami (kontrola úvěrů), pokud je tato příležitost oprávněna. Pokud není úvěruschopnost zaručena, může společnost Novalnet AG odmítnout nákup na účet a bude odkazovat na alternativní platební možnosti.
(5) Barzahlen.de přes novalnet
Pokud byla dohodnuta hotovostní čísla, je platba splatná ihned po uzavření smlouvy. Po dokončení objednávky obdržíte platební lístek, který můžete vytisknout, mít na pokladně jednoho z partnerů v hotovosti a zaplatit tam částku v hotovosti. Případně můžete nechat zaslat platební kód do mobilního telefonu prostřednictvím SMS, platebního kódu pokladní v Barage partner pobočky a zaplatit tam částku v hotovosti. O tom Barage partner pobočky potvrzení o platbě se předává v reálném čase, po kterém je proces odeslání zahájen okamžitě.
(6) SEPA Direct Debet
Pokud platíte inkasem SEPA, opravňujete nám vybrat částku faktury ze zadaného účtu vynesením odpovídajícího mandátu SEPA.
Rekadlík bude vybrán do 10 dnů po uzavření smlouvy.
Lhůta pro podání předběžného oznámení bude snížena na 5 dnů před splatností. Jste povinni zajistit, aby byl účet dostatečně financován pro datum splatnosti. V případě chargebacku z důvodu vaší chyby musíte nést vynakládaný bankovní poplatek.
(7) Platba přes "PayPal" / "PayPal Checkout"
Pokud je vybrána platební metoda nabízená prostřednictvím "PayPal" / "PayPal Checkout", platba je zpracována poskytovatelem platebních služeb PayPal (Europe) S.Ã .r.l. et Cie, S.C.A. (22-24 Boulevard Royal L-2449, Lucembursko; "PayPal"). Jednotlivé platební metody prostřednictvím "PayPal" jsou vám zobrazeny v odpovídajícím tónu určeném tlačítku na našich webových stránkách i v procesu online objednávání. "PayPal" může využívat další platební služby pro zpracování plateb; pokud platí zvláštní platební podmínky, budete informováni samostatně. Pro více informací o "PayPal", navštivte https://www.paypal.com/en/webapps/mpp/mpp/ua/legalhub-full.
(8) Platba přes "Mlék"
Pokud je platební metoda nabízena prostřednictvím "Pása", platba se zpracovává prostřednictvím poskytovatele platebních služeb Stripe Payments Europe Limited (1 Grand Canal Street Lower, Grand Canal Dock, Dublin, D02 H210, Irsko; "Stripet"). Jednotlivé platební metody prostřednictvím "Pásu" se zobrazí na odpovídajícím označeném tlačítku na našich webových stránkách i v procesu online objednávání. Pro zpracování plateb může "Stripe" využívat další platební služby; pokud platí zvláštní platební podmínky, budete informováni samostatně. Pro více informací o "Strip", viz https://stripe.com/co.uk.
Oddíl 5 Právo na uchovávání, rezervace titulu
(1) Právo na uchovávání uplatnění můžete uplatnit pouze v případě, že se týká nároků vyplývajících ze stejného smluvního vztahu.
(2) Zboží zůstává naším majetkem až do úplného zaplacení kupní ceny.
(3) Pokud jste podnikatel, platí to následující:
a) Vyhrazujeme si nárok na zboží, dokud nebudou všechny pohledávky vyplývající z probíhajícího obchodního vztahu vyřešeny v plné výši. Před převodem vlastnictví zboží podléhajícího zachování vlastnického práva není příslib nebo přidělení jistoty povoleno.
b) Zboží můžete v běžném obchodním styku. V tomto případě nám již přiřádáte všechny nároky ve výši částky faktury, která vám narazí z dalšího prodeje, přijmeme přiřazení. Jsou dále oprávněny vybírat pohledávku. Pokud však své platební povinnosti řádně nesplňujete, vyhrazujeme si právo vybrat pohledávku sami.
c) V případě kombinace a míchání vyhrazeného zboží získáme spoluvlastnictví nové položky v poměru k hodnotě faktury vyhrazeného zboží na ostatní zpracované položky v době zpracování.
d) Zavazujeme se uvolnit cenné papíry, na které máme na vaši žádost nárok, pokud realizovaná hodnota našich cenných papírů překračuje nárok na zajištění o více než 10%. Jsme zodpovědní za výběr cenných papírů, které mají být uvolněny.
Oddíl 6 Záruka
(1) Zákonná práva na vady jsou držena.
2) Jako spotřebitel budete požádáni, abyste zboží ihned po doručení pro úplné, zjevné vady a poškození dopravy a co nejdříve informovali o stížnostech nákladních spedičních prodejců. Pokud to nedodržíte, nebude se to týkat vašich zákonných záručních nároků.
)) Pokud se vlastnost zboží liší od objektivních požadavků, je odchylka považována za dohodnutou pouze tehdy, pokud jste byli o tom před podáním prohlášení o smlouvě informováni a odchylka byla výslovně dohodnuta mezi smluvními stranami a odchylka byla výslovně dohodnuta mezi smluvními stranami.
(4) Pokud jste podnikatel, platí výše uvedené záruční předpisy:
a) považují pouze naše vlastní informace a popis výrobku výrobce za kvalitu zboží, ale ne jiné reklamy, veřejné reklamy a výkazy výrobce.
b) V případě závad poskytneme podmínku opravou nebo následným dodáním podle našeho uvážení. Pokud selže opravný prostředek pro vadu, můžete požadovat snížení nebo odstoupit od smlouvy podle svého uvážení. Oprava vad se považuje za neúspěšný druhý pokus, pokud není nic jiného, zejména z důvodu povahy zboží nebo vady nebo jiných okolností. V případě nápravy nemusíme nést zvýšené náklady vzniklé při přepravě zboží na jiné místo, než je místo výkonu, ledaže by zásilka odpovídala zamýšlenému použití zboží.
c) Záruční doba je jeden rok od dodání zboží. Snížení lhůty neplatí:
- zaviněně způsobilo škody, které nám byly přičitatelné úhradě na život, tělo nebo zdraví a jiné škody způsobené úmyslně nebo hrubou nedbalostí;
- pokud jsme podvodně zatajili nebo jsme převzali záruku na povahu věci;
- pro věci, které byly použity pro budovu podle jejich obvyklého použití a jejichž vadnutí způsobilo;
- za zákonné nároky, které máte proti nám v souvislosti s právy na vady.
§ 7 Volba práva, místo výkonu, místo jurisdikce
(1) Německé právo se použije. Pro spotřebitele se tato volba práva uplatňuje pouze tehdy, pokud neodvolává ochranu poskytovanou závaznými ustanoveními práva země bydliště spotřebitele (zásaúčasti).
(2) Místo výkonu všech služeb vyplývajících z obchodních vztahů a místa jurisdikce u nás je naše sídlo, pokud nejste spotřebitelem, ale obchodníkem, právnickou osobou podle veřejného práva nebo zvláštní fond podle veřejného práva. Totéž platí, pokud nemáte obecné místo jurisdikce v Německu nebo EU nebo pokud jejich místo bydliště nebo obvyklé bydliště není v době podání žaloby známo. Orgán, který se rovněž odvolává na soud k jiné právní příslušnosti, zůstává nedotčen.
(3) Ustanovení Úmluvy OSN o zakázkách na mezinárodní prodej se nepoužijí.
II. Informace o zákaznících
1. Identita prodávajícího
Společnost Siegfried Schuster GmbH
Obchodní park Borna-East 3
04552 Bornaová
Německo
Telefon: +49 3433 7784330
E-mail: shop-floristik24.de
Jsme ochotni, ale ne povinni, účastnit se řízení o řešení sporů před správními arbitrážními radami spotřebitelů.
2. Informace o smlouvě
Technické kroky k uzavření smlouvy, samotnému uzavření smlouvy a opravné možnosti jsou prováděny v souladu s ustanoveními „Podmínka smlouvy“ našich Všeobecných obchodních podmínek (část I.).
3. Jazyk smlouvy, smluvní text
3.1. Smluvní jazyk je německý.
3.2. Úplné znění smlouvy nebudeme uloženi my. Před odesláním objednávky prostřednictvím systému online nákupního košíku mohou být smluvní údaje vytištěny nebo elektronicky zabezpečeny prostřednictvím tiskové funkce prohlížeče. Po obdržení objednávky u nás budou údaje o objednávce, zákonem požadované informace o smlouvách o dálku a obecné podmínky vám budou zaslány e-mailem.
4. Kodex chování
4.1. Podrobili jsme se kritériím kvality kvality kupujícího společnosti Händlerbund Management AG, která jsou k dispozici na adrese:
5. Klíčové vlastnosti zboží nebo služeb
Základní vlastnosti zboží a/nebo služeb naleznete v příslušné nabídce.
6. Ceny a platební metody
6.1. Ceny uvedené v příslušných nabídkách a náklady na dopravu představují celkové ceny. Zahrnují všechny cenové složky, včetně všech daní.
6.2. Vyživené náklady na dopravu nejsou zahrnuty v kupní ceně. Můžete být přistupováni prostřednictvím odpovídajícím určeného tlačítka na našich webových stránkách nebo v příslušné nabídce, bude zobrazeno samostatně během objednávkového procesu a kromě toho se ujmete, pokud není doručena bezplatná dodávka.
6.3. Pokud je dodávka provedena do zemí mimo Evropskou unii, můžeme podléhat dalším nákladům, za které nejsme odpovědní, jako je tato. Celní, daně nebo poplatky za převod peněz (bankovní převod nebo směnné poplatky) ponesete vás.
6.4. Výsledné náklady na převod peněz (bankovní převod nebo směnné kurzy) máte nést vás v případech, kdy je provedeno doručení do členského státu EU, ale platba byla uspořádána mimo Evropskou unii.
6.5. Metody platby, které máte k dispozici, jsou zobrazeny pod odpovídajícím určeným tlačítkem na našich webových stránkách nebo v příslušné nabídce.
6.6. Není-li v jednotlivých platebních metodách uvedeno jinak, jsou platební nároky ze spkonné smlouvy splatné okamžitě.
7. Dodací podmínky
7.1. Podmínky doručení, datum dodání a všechna stávající omezení doručení naleznete na odpovídajícím určeném tlačítku na našich webových stránkách nebo v příslušné nabídce.
7.2. Pokud jste spotřebitelem, upravuje zákon, že riziko náhodné ztráty a náhodného zhoršení prodané položky během přepravy se na vás pouze při dodání zboží nesmí převádět, bez ohledu na to, zda je zásilka pojištěna nebo nepojištěna. To neplatí, pokud jste nezávisle zadali přepravní společnost, která není určena podnikatelem nebo osobou jinak určenou k provedení zásilky.
Pokud jste podnikatel, doručení a zásilka je na vaše riziko.
8. 8. Právní odpovědnost za vady
Odpovědnost za vady se řídí ustanovením „Ohlasování“ v našich Všeobecných obchodních podmínkách (část I).
Tyto podmínky a informace o zákaznících připravili právníci Händlerbund, kteří se specializují na právo IT, a jsou neustále kontrolovány na dodržování právních předpisů. Společnost Händlerbund Management AG zaručuje právní jistotu textů a v případě varování je odpovědná. Pro více informací navštivte:
naposledy upraveno: 22.10.2024