Naše podmínky

Naše podmínky

Všeobecné obchodní podmínky a informace pro zákazníky

I. Všeobecné obchodní

podmínky § 1 Základní ustanovení

(1) Následující obchodní podmínky platí pro smlouvy, které s námi uzavřete jako dodavatel ( Siegfried Schuster GmbH ) prostřednictvím webové stránky www.floristik24.cz. Pokud není dohodnuto jinak, je zahrnutí jakýchkoli podmínek, které jste případně použili, v rozporu.

(2)Spotřebitelem ve smyslu následujících předpisů je každá fyzická osoba, která uzavírá právní obchod za účelem, který nelze primárně přičíst její obchodní nebo samostatné profesní činnosti. Podnikatelem je každá fyzická nebo právnická osoba nebo společnost způsobilá k právním úkonům, která při uzavírání právních úkonů jedná v rámci výkonu své samostatné profesní nebo obchodní činnosti.

§ 2 Uzavření smlouvy

(1) Předmětem smlouvy je prodej zboží .

(2) Jakmile je příslušný produkt umístěn na naše webové stránky, dáváme vám závaznou nabídku k uzavření smlouvy prostřednictvím systému online nákupního košíku za podmínek uvedených v popisu položky.  

(3) Smlouva se uzavírá prostřednictvím systému online nákupního košíku takto:
Zboží určené k nákupu se vloží do „nákupního košíku“. Pomocí příslušného tlačítka v navigační liště můžete kdykoli vyvolat „nákupní košík“ a provést v něm změny.
Po vyvolání stránky „Pokladna“ a zadání vašich osobních údajů a platebních a dodacích podmínek se údaje o objednávce zobrazí jako přehled objednávky.

Pokud jako způsob platby použijete systém okamžitých plateb (např. PayPal / PayPal Express, Amazon Payments, Sofortüberweisung), budete buď přesměrováni na stránku s přehledem objednávek v našem internetovém obchodě nebo přesměrováni na web poskytovatele okamžité platby. Systém.
Pokud budete přesměrováni do příslušného systému okamžitých plateb, proveďte příslušný výběr nebo tam zadejte své údaje. Nakonec se údaje o objednávce zobrazí jako přehled objednávky na stránkách poskytovatele systému okamžitých plateb nebo po přesměrování do našeho internetového obchodu.

Před odesláním objednávky máte možnost znovu zkontrolovat údaje v přehledu objednávek, změnit je (také pomocí funkce „zpět“ internetového prohlížeče) nebo objednávku zrušit.
Odesláním objednávky přes příslušné tlačítko („objednávka s povinností platby“ nebo obdobné označení) právně závazně prohlašujete, že nabídku přijímáte, čímž je smlouva uzavřena.

(4)Zpracování objednávky a předání všech informací požadovaných v souvislosti s uzavřením smlouvy probíhá prostřednictvím e-mailu, v některých případech automaticky. Musíte se proto ujistit, že e-mailová adresa, kterou jste nám poskytli, je správná, že přijímání e-mailů je technicky zaručeno a zejména, že mu nebrání filtry SPAM.

§ 3 Zvláštní ujednání o nabízených typech plateb

(1) Kontrola kreditu
Pokud provádíme zálohové platby, například při platbě na účet nebo inkasem, budou vaše údaje zaslány napředán dál. Vyhrazujeme si právo odmítnout vám způsob platby na účet nebo inkaso v důsledku kontroly kreditu.

(2) Platba přes Klarna
Ve spolupráci s Klarna Bank AB (publ) , Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Švédsko nabízíme následující možnosti platby. Platba se provádí společnosti Klarna v každém případě:

  • Faktura: Lhůta splatnosti je 30 dnů od odeslání zboží/vstupenky/nebo v případě ostatních služeb poskytnutí služby. Kompletní fakturační podmínky pro země, ve kterých je tato platební metoda dostupná, naleznete zde: Německo , Rakousko .
  • Sofortüberweisung: K dispozici v Německu a Rakousku. Z vašeho účtu bude stržena částka ihned po zadání objednávky.
  • Inkaso: Inkaso proběhne po odeslání zboží. O čase budete informováni emailem.
  • Kreditní karta (Visa/Mastercard): K dispozici v Německu a Rakousku. K inkasu dojde po odeslání zboží nebo vstupenek / dostupnosti služby nebo v případě předplatného podle sdělených časů.
Použití platebních metod fakturace a/nebo nákup na splátky a/nebo inkaso vyžaduje pozitivní kontrolu kreditu. V tomto ohledu předáváme vaše údaje společnosti Klarna za účelem kontroly adresy a bonity v rámci zahájení nákupu a zpracování kupní smlouvy. Uvědomte si prosím, že vám můžeme nabídnout pouze ty způsoby platby, které jsou přípustné na základě výsledků kontroly kreditu.

Více informací a podmínky používání Klarna naleznete zde . Obecné informace o Klarně naleznete zde . S vašimi osobními údaji bude společnost Klarna zacházet v souladu s platnými předpisy o ochraně údajů a v souladu s informacemi v předpisech společnosti Klarna o ochraně údajů .

Více informací o Klarně naleznete zde . Aplikaci Klarna najdete zde .

(3) Nákup inkasem přes Novalnet
Při nákupu inkasem prostřednictvím společnosti Novalnet AG, nabízené v Německu a Rakousku, je částka platby splatná okamžitě pro platbu inkasem z běžného účtu uvedeného v objednávkovém procesu u tam uvedené banky (běžný účet). Tímto odvolatelně opravňujete společnost Novalnet AG k inkasu plateb, které máte provést, prostřednictvím inkasa z vašeho běžného účtu. Nemá-li běžný účet požadované krytí, není banka, která vede účet, povinna jej proplatit. Částečné odkupy se neprovádějí inkasem.
Uvedením běžného účtu potvrzujete, že máte nárok na inkaso prostřednictvím příslušného běžného účtu. Vrácená inkasa jsou pro nás a Novalnet AG spojena s vysokým úsilím a náklady. V případě vráceného inkasa (z důvodu nedostatku finančních prostředků na běžném účtu, z důvodu expirace běžného účtu nebo námitky majitele účtu nebo z důvodu nesprávně zaslaných údajů o účtu) jste povinni uhradit zpracovatelský poplatek ve výši 7,50 EUR. za vrácené inkaso. Budete mít možnost prokázat, že vrácené inkaso mělo za následek nižší nebo žádné náklady. Další nároky jsou vyhrazeny. S ohledem na úsilí a náklady na vrácená inkasa a abyste se vyhnuli poplatku za zpracování, vás žádáme v případě odvolání nebo odstoupení od kupní smlouvy, vrácení nebo reklamace nevznášet námitky proti inkasu. V takovém případě bude po konzultaci s námi platba stornována poukázáním odpovídající částky nebo dobropisem.

(4) Nákup na účet přes Novalnet
Při nákupu na účet je fakturovaná částka splatná našemu externímu partnerovi, společnosti Novalnet AG, nejpozději v kalendářní den uvedený na faktuře.
V tomto případě můžete provádět platby společnosti Novalnet AG pouze s účinkem oddlužení.
I při nákupu na účet přes Novalnet AG zůstáváme odpovědní za obecné dotazy zákazníků, například ohledně zboží, dodací lhůty, dopravy, vrácení, reklamací, prohlášení o odvolání nebo dobropisů. Tento způsob platby je dostupný pouze zákazníkům z Německa. Novalnet AG kontroluje a vyhodnocuje vaše informace a, pokud existuje legitimní důvod, vyměňuje si údaje s jinými společnostmi a úvěrovými agenturami (kontrola kreditu). Pokud nelze zaručit bonitu, může vám Novalnet AG odmítnout nákup na účet a upozorní vás na alternativní možnosti platby.

(5) Barzahlen.de přes novalnet
Pokud byly dohodnuty platby v hotovosti, je platba splatná ihned po uzavření smlouvy. Po dokončení objednávky obdržíte platební složenku, kterou si vytisknete, necháte naskenovat u pokladny na jedné z partnerských  poboček Barzahlen a tam částku zaplatíte v hotovosti. Případně si můžete nechat zaslat číselný kód na mobilní telefon pomocí SMS, číselný kód sdělit pokladní v partnerské pobočce Barzahlen a tam částku uhradit v hotovosti. Partnerská pobočka Barzahlen předá potvrzení o platbě v reálném čase, načež se okamžitě spustí proces expedice.

(6) SEPA inkaso (základní a/nebo firemní inkaso)
Při platbě základním SEPA inkasem nebo SEPA firemním inkasem nás opravňujete k inkasu fakturované částky z uvedeného účtu vydáním odpovídajícího SEPA mandátu.
Inkaso je inkasováno do 10 dnů od uzavření smlouvy.
Lhůta pro podání předběžného oznámení se zkracuje na 5 dnů před splatností. Jste povinni zajistit, aby byl na účtu v den splatnosti dostatek prostředků. V případě vráceného inkasa z vaší viny musíte nést vzniklé bankovní poplatky.

§ 4 Zadržovací právo , výhrada vlastnictví

(1)Zadržovací právo můžete uplatnit pouze tehdy, pokud se týká nároků ze stejného smluvního vztahu.

(2)  Zboží zůstává naším majetkem až do úplného zaplacení kupní ceny.

(3)   Jste-li podnikatel, dále platí:

a) Vyhrazujeme si vlastnické právo ke zboží do úplného vyřízení všech reklamací z aktuálního obchodního vztahu. Zastavení nebo postoupení jako zajištění není povoleno před uplynutím vlastnictví vyhrazeného zboží.

b) Zboží můžete dále prodávat v rámci běžného obchodního styku. V tomto případě nám postoupíte všechny pohledávky ve výši fakturované částky, které vám z dalšího prodeje vzniknou, a my postoupení akceptujeme. Dále jste oprávněni vymáhat pohledávku. Pokud však své platební povinnosti řádně neplníte, vyhrazujeme si právo vymáhat pohledávku sami.

c) Pokud dojde ke spojení a smíchání rezervovaného zboží, nabýváme spoluvlastnictví k nové věci ve vztahu k fakturační hodnotě rezervovaného zboží k ostatním zpracovávaným položkám v okamžiku zpracování.

d) Zavazujeme se na vaši žádost uvolnit cenné papíry, na které máme nárok, pokud realizovatelná hodnota našich cenných papírů převyšuje zajišťovanou pohledávku o více než 10 %. Jsme odpovědní za výběr cenných papírů k uvolnění.

§ 5 Záruka

(1) Platí zákonná záruční práva.

(2)  Jako spotřebitel jste žádáni, abyste zboží ihned po dodání zkontrolovali, zda je kompletní, zjevné vady a poškození při přepravě, a případné reklamace co nejdříve oznámili nám a přepravci. Pokud nevyhovíte, nebude to mít žádný vliv na vaše zákonné záruční nároky.

(3) Pokud se vlastnost zboží odchyluje od objektivních požadavků, považuje se odchylka za sjednanou pouze tehdy, pokud jste o tom byli námi informováni před předložením smluvního prohlášení a odchylka byla mezi smluvními stranami výslovně a samostatně dohodnuta.

(4) Jste-li podnikatel, platí odchylně od výše uvedených záručních řádů:

a)   Za smluvenou kvalitu zboží se považují pouze naše vlastní informace a popis produktu výrobce, nikoli však jiná reklama. , veřejné propagace a prohlášení výrobce.

b)  V případě závad poskytneme záruku dle našeho uvážení opravou nebo následnou dodávkou. Pokud se odstranění vady nepodaří, můžete buď požadovat slevu z ceny, nebo od smlouvy odstoupit. Odstranění vad se považuje za neúspěšné po druhém neúspěšném pokusu, pokud z druhu zboží nebo vady nebo z jiných okolností nevyplývá něco jiného. V případě nápravy nemusíme nést zvýšené náklady, které vzniknou z dovozu zboží na jiné místo, než je místo plnění, pokud zásilka neodpovídá účelu použití zboží.

c)   Záruční doba je jeden rok od dodání zboží. Zkrácená lhůta neplatí:

- zaviněně způsobila nám přičitatelná škoda v důsledku újmy na životě, končetině nebo zdraví a jiná škoda způsobená úmyslně nebo z hrubé nedbalosti;
- pokud jsme závadu podvodně zatajili nebo převzali záruku za stav věci;
- na věci, které byly použity na stavbu v souladu s jejím obvyklým užíváním a způsobily její vadu;
- v případě zákonných práv na postih, která vůči nám máte v souvislosti se záručními právy.

§ 6 Volba práva, místo plnění, příslušnost

(1) Platí německé právo. Pro spotřebitele platí tato volba práva pouze tehdy, pokud není odvolána ochrana poskytovaná kogentními ustanoveními práva státu obvyklého bydliště spotřebitele (zásada výhodnosti).

(2)  Místem plnění pro všechny služby vyplývající z obchodního vztahu s námi a místem soudní příslušnosti je naše sídlo, pokud nejste spotřebitel, ale obchodník, právnická osoba veřejného práva nebo speciální fond veřejného práva. Totéž platí, pokud nemáte obecnou soudní příslušnost v Německu nebo EU nebo pokud není v době podání žaloby známo vaše bydliště nebo obvyklé bydliště. Pravomoc odvolat se k soudu v jiném právním místě zůstává nedotčena.

(3)   Ustanovení Úmluvy OSN o prodeji výslovně neplatí.

 


II. Informace pro zákazníky

1. Totožnost prodávajícího

Siegfried Schuster GmbH
Zum Frischemarkt 4
04158 Leipzig
Německo

E-mail: shop(at)floristik24.cz


Alternativní řešení sporů:
Evropská komise poskytuje platformu pro mimosoudní řešení sporů online (platforma OS), dostupná na https://ec.europa.eu/odr .

Jsme ochotni podílet se na postupech urovnání sporů před spotřebitelskými rozhodčími komisemi.

2. Informace o uzavření smlouvy

Technické kroky k uzavření smlouvy, samotné uzavření smlouvy a možnosti nápravy se provádějí v souladu s předpisy „Uzavření smlouvy“ v našich Všeobecných obchodních podmínkách (část I. .).

3. Jazyk smlouvy,

uložení textu smlouvy 3.1. Smluvní jazyk je němčina .

3.2. Úplné znění smlouvy neukládáme. Před odesláním objednávky prostřednictvím systému online nákupního košíku  lze údaje o smlouvě vytisknout nebo uložit elektronicky pomocí funkce tisku prohlížeče. Po obdržení objednávky Vám budou e-mailem znovu zaslány údaje o objednávce, zákonem požadované informace pro smlouvy na dálku a všeobecné obchodní podmínky.

4. Kodexy chování

4.1. Podřídili jsme se kritériím kvality pečeti kupujícího společnosti Händlerbund Management AG, která si můžete prohlédnout na:  https://www.haendlerbund.de/de/downloads/kaeufersiegel/ kaeufersiegel - zertigungsbedingungen.pdf .

5. Hlavní vlastnosti zboží nebo služby

Hlavní vlastnosti zboží a/nebo služby naleznete v příslušné nabídce.

6. Ceny a platební podmínky

6.1. Ceny uvedené v příslušných nabídkách a náklady na dopravu představují celkové ceny a zahrnují všechny cenové složky včetně všech příslušných daní.

6.2. Náklady na dopravu nejsou zahrnuty v kupní ceně. Lze je vyvolat pomocí příslušně označeného tlačítka na naší webové stránce nebo v příslušné nabídce, jsou zobrazeny samostatně v průběhu objednávkového procesu a navíc je nesete vy, pokud nebylo přislíbeno bezplatné doručení.

6.3. Pokud je dodávka prováděna do zemí mimo Evropskou unii, mohou vzniknout dodatečné náklady, za které neneseme odpovědnost, jako jsou cla, daně nebo poplatky za převod peněz (bankovní převod nebo poplatky za směnný kurz), které musíte nést. 

6.4. Musíte nést náklady spojené s převodem peněz  (bankovním převodem nebo poplatky za směnný kurz)  v případech, kdy je dodávka provedena do členského státu EU, ale platba byla provedena mimo Evropskou unii.

6.5. Způsoby platby, které máte k dispozici, jsou zobrazeny pod příslušným tlačítkem na naší webové stránce nebo v příslušné nabídce.

6.6. Není-li u jednotlivých způsobů platby uvedeno jinak, jsou platební nároky z uzavřené smlouvy splatné ihned.

7. Dodací podmínky

7.1. Dodací podmínky, termín dodání a případná stávající omezení dodání naleznete pod příslušně označeným tlačítkem na naší webové stránce nebo v příslušné nabídce.

7.2. Jste-li spotřebitel, je zákonem upraveno, že nebezpečí náhodné ztráty a náhodného zhoršení prodávané věci při přepravě na vás přechází až předáním zboží, bez ohledu na to, zda je zásilka pojištěna či nepojištěna. To neplatí, pokud jste nezávisle pověřili přepravní společnost, která není jmenována dodavatelem nebo jinou osobou odpovědnou za provedení zásilky.

Pokud jste podnikatel, doručení a odeslání je na vlastní nebezpečí.

8. Zákonná odpovědnost

za vady Odpovědnost za vady se řídí ustanovením „Záruka“ v našich Všeobecných obchodních podmínkách (část I).

Tyto obchodní podmínky a informace pro zákazníky byly vytvořeny právníky Händlerbund, kteří se specializují na právo IT, a jsou neustále kontrolovány z hlediska právního souladu. Händlerbund Management AG garantuje právní jistotu textů a nese odpovědnost v případě varování. Více informací naleznete na  https://www.haendlerbund.de/de/dienstleistungen/rechtssicherheit/agb-service .

poslední aktualizace: 01.01.2022